1. שינויים במודל התמיכה ב CSP
    החל היום כל משווק הרוכש ב CSP יוכל לפתוח קריאות תמיכה עבור לקוחותיו ישירות מול מיקרוסופט דרך אתר ה Partner Center
    לפרטים נוספים על התהליך
  2. עדכון זכאות משווקים לריבייטים במודל CSP
    לפרטים נוספים

משווקים יקרים,

בכנס WPC שהתקיים לאחרונה בטורנטו, קנדה נבחרה אבנט מפיץ השנה של מיקרוסופט.

הכרה חשובה זו ובמעמד בינלאומי הינו תודות לכם ועל כן תודתנו והערכתנו לכם מקרב לב.

gabbi

ABnet הינה מפיצת רישוי של מוצרי מיקרוסופט מפיצת MS SPLA, מפיצת CSP Tier 2, מומחית SAM ובעלת הסמכת זהב בישראל.

אבנט תקשורת: מפיצת שירותי הענן של מיקרוסופט בישראל

בשנים האחרונות מובילה מיקרוסופט את מהפכת הענן ובהתאם פיתחה מודל הפצה חדשני, המאפשר לכל מפיציה ומשווקיה להיות שחקנים משמעותיים בתהליך המכירות של שירותי הענן.

כחלק ממהפכת הענן המתרחשת בעולם התוכנה בשנים האחרונות , גם חברת מיקרוסופט הבינה כי יש צורך בשינויים משמעותיים בתהליכי הרישוי והמודלים העסקיים אותם היא מציעה, כדי שיהיו מותאמים למעבר למכירת שירותי ענן בשכירות חודשית לצד המודלים הקיימים של רכישת מוצרים 'מלאים'  או בהתחייבות קשיחה מראש, כפי שהיה נהוג עד היום.  מיקרוסופט מעדכנת את התכניות  באופן שוטף ומתאימה אותן למודל של pay as you use. שלם רק על מה שאתה משתמש, ללא התחייבות, כפי שצורכים שירות רבים אחרים במגוון עולמות תוכן (כגון שירותי אינטרנט, טלפון, רכב ועוד).

שאלות נפוצות על CSP

כללי

מה זה CSP? עוד מודל עיסקי חדש? אני כבר מבולבל......

Cloud Solution Provider - תוכנית חדשה שמאפשרת לך לספק שירותים ללקוחותיך (ביליניג, ניהול ותמיכה) עבור כל שירותי הענן של מיקרוסופט (Office 365, Azure, CRMOL,EMS) בצורה אוטומטית באמצעות מפיץ מיקרוסופט מוסמך. זהו מודל עיסקי חדש שבו הרבה יתרונות שיקלו עליך משמעותית את תהליך המכירה וימקסמו את הרווחים שלך. אנחנו בעצם עומדים בתווך בינך לבין מיקרוסופט, לא רק בהיבט של המכירה כמו שהיית רגיל עד היום אלא גם בהיבט של השירות, ניהול והפעלת המוצר. מדובר במהפכה במודל המכירה של מיקרוסופט מול ערוץ המשווקים שלה.

Azure RemoteApp הינו פתרון מבית Microsoft Azure המאפשר לארגונים להנגיש יישומים שונים מרחוק למשתמשים רבים מכל מקום, מעניק נפחי אחסון ויכולות הרחבה (Scalability). הגישה ל-Azure RemoteApp מתבצעת בצורה מאובטחת המאפשרת גמישות, יכולת גדילה/צמצום והינה חסכונית ביותר

שימושים אפשריים של השירות

  • RDS – מותקן על תשתיות Azure המאפשר גישה מכל מקום.
  • פתרונות VDI – הנגשת אפליקציות גם ל-thin clients ובכך לחסוך בתשתיות.
  • הנגשת אפליקציות ל-Mobile – מכל מכשיר וכל סוג (Android, IOS, Windows).

שימוש בשירות כ-Hybrid Deployment

מאפשר להתקין את ה-Client של היישומים בתשתיות Azure, ולחבר אותם אל השרתים On-Premises. החיבור לתשתיות Azure מבוצע בצורה מאובטחת על ידי Site-2-VPN Site. במצב זה, זיהוי המשתמשים נעשה מתוך ה-Azure Active Directory שמסתנכרן אל ה- Active Directory Windows Server. סנכרון שירותי ה-Active Directory אלו, מאפשר למשתמשים להמשיך להזדהות עם פרטי ההתחברות הרגילים והמוכרים להם.

שימוש בפתרון כ- Cloud Deployment

פתרון בו המשתמשים הניגשים אל ה-Azure RemoteApp יכולים להפעיל יישומים המוגדרים מראש או Office 365 ולהזדהות אל הענן באמצעות Microsoft Account או באמצעות המשתמש הארגוני.

לגרסת PDF אונליין הקליקו כאן

מוצרי התוכנה של מיקרוסופט מחלקים ל-שלוש קבוצות של מוצרים:

  • אפליקציות
  • מערכות הפעלה
  • שרתים

Service Provider License Agreement (בקצרה SPLA) הוא פתרון הרישוי האולטימטיבי לחברות מחשוב המבקשות לספק שירותי אונליין ללקוחות קצה. עולם הענן תופס תאוצה ועמו החתירה אחר מודל רישוי מתאים, הסכם ה- SPLA  הוא פתרון רישוי ייחודי מאפשר לאינטגרטורים/ משווקים/ חברות מחשוב לספק פתרונות ענן מבוססי טכנולוגיות מיקרוסופט בפשטות ויעילות עם מקסימום רווחים ומינימום עלויות.

כחלק ממהפכת שרותי הענן בעולם התוכנה חברת מיקרוסופט בעיצומו של תהליך חדשני במודל הרכישה והרישוי של מוצריה. מיקרוסופט השיקה מודל עסקי חדש שכבר הוכיח  את יעילותו בארה"ב, באירופה ועכשיו בישראל ע"י מינוי חברת אבנט תקשורת (ABnet) להיות המפיצה היחידה בישראל לפתרונות הענן במודל החדש. המודל החדש של מיקרוסופט מאפשר למשווק לרכוש מוצרים באופן יעיל מקצועי ומהיר שעיקרו חשיפה למגוון מוצרים, גמישות, חיובים חודשיים, אוטומציה מלאה, שרותי תמיכה ועוד. התהליך כולו מתבצע בכתובת אחת: אבנט (ABnet), חברת ההפצה המתמחה בהפצת פתרונות תקשורת, אחסון, גיבוי, אבטחת מידע, רישוי וענן. למשווקי אבנט (ABnet) הנבחרים תהא היכולת לנהל בעצמם MINI SITE  תחת מעטפת האמצעים והכלים שתעמיד אבנט בענן, ועל ידי כך המשווקים ינהלו את מעגל המכירות והשירות באופן פרטני מול כלל לקוחותיהם  בכל זמן ומכל מקום בזמינות של 24/7.

Azure Backup הינו שירות גיבוי מבית Microsoft Azure המסייע בהגנה על קבצים ותיקיות באופן אמין,מאובטח וחסכוני. הגיבוי נעשה לקבצים ותיקיות מקומיות אל הענן עבור מגוון שרתים ותחנות קצה. בזכות שילוב מלא עם Microsoft System Center Data Protection Manager, יכול Azure Backup לסייע בין היתר בגיבוי מידע אפקטיבי של SQL Server ,Windows ,Microsoft Exchange ,Microsoft SharePoint ומכונות וירטואליות של Hyper-V. ב- Microsoft Azure יש לכל לקוח כספת גיבוי, בה נשמרים הנתונים מוצפנים עם מפתח ייחודי ויעודי ללקוח. ניתן לגבות אל הכספת את הנתונים מהאפליקציות והשרתים ולשמור אותם בעזרת יכולת Retention של עד 99 שנים!!!

לגרסת PDF אונליין הקליקו כאן

מדריכים למוצרים  Oceana, Equinox , IP Office

בכל מדריך מידע מקיף הכולל מצגות,סרטונים קורסים מוצעים והסמכות נדרשות עבור המוצר

EquinoxIP Office - Oceana

AVAYA הינה חברה גלובלית לפתרונות UC.

בשנים האחרונות AVAYA הינה מובילה בתחום ה Video Conference. במצגת הבאה תוכלו למצוא חומר בנושא קונפיגורציה למערכת IP OFFICE SOPIA XT5000 BUNDLE. המערכת הינה מערכת פשוטה אשר נמכרת עם או בלי מערכת IP OFFICE.

9 ו E159 תחנות עגינה וטלפונים חכמים מבית Avaya הינם תחנת עגינה לטלפון החכם. מוצרים אלו תומכים ב Bluetooth. המוצרים ממשים את חזון ה BYOD – BRING YOUR OWN DEVICE. יתרון מובהק הוא השילוב בין טלפון סלולרי לטלפון שולחני. כאשר הטלפון מחובר למערכת העגינה, הוא נרשם למרכזיית AVAYA כטלפון SIP. מאפשר חיוג דרך אנשי הקשר, וקבלת שיחות מהסלולר למשרד. המוצר תואם טכנולוגית ANDROID ו IOS. כמו כן נעשו הכנות ובוצעו בדיקות קפדניות לטבלטים של APPLE ו SAMSUNG.

Avaya הינה חברה עולמית לפתרונות תקשורת, לאחרונה רכשה חברת Avaya את חברת ESNA. הרכישה תעזור ל Avaya בתחום ה UNIFIED COMMUNICATION. בעתיד הלא רחוק תציע Avaya רכישת SOFTPHONE ללא התקנה ע"ג דפדפן האינטרנט.

הקליקו כאן להורדת מצגת מפורטת

Avaya הינה חברה גלובלית למוצרי תקשורת המספקת פתרונות למוקדי שירות וניהול חווית הלקוח. Avaya מספקת שירותים לארגונים גדולים Enterprise, חברות Midmarket, עסקים קטנים וארגונים ממשלתיים ברחבי העולם. Avaya הינה חברה מובילה בתחום ה-Video Conferencing , UC- Unified Communication, וה- NETWORKING.

הפתרונות של Avaya מפגישים אנשים עם המידע בזמן הנכון בהקשר הנכון וברמה גבוהה של תקשורת בין לקוחות, צוותי עובדים ושותפים ביעילות ובמהירות.

הפתרונות של Avaya נועדו להיות גמישים אמינים ומאובטחים, המסייעים להפחית עלויות ולפשט את הניהול. פתרונות אלו זמינים במגוון רחב אפשרויות כולל כשירות בענן ציבורי, משולב (היברידי) וענן פרטי, כמו גם באתר הלקוח.

Avaya חרטה על דגלה את שימור ההשקעה כמצויין במסמך הבא:

IP Office CompatibilIty Matrix הקליקו להורדה בפורמט PDF

מסמך זה נועד לבדוק טרם ביצוע שדרוג IPOFFICE, כי קיימת תמיכה בכלל הציוד. מומלץ מאוד לבדוק לפני שדרוג תוכנה, שאכן כל החומרה נתמכה לאחר השדרוג.

Avaya הינה חברה גלובלית למוצרי תקשורת המספקת פתרונות למוקדי שירות וניהול חווית הלקוח. Avaya מספקת שירותים לארגונים גדולים Enterprise, חברות Midmarket, עסקים קטנים וארגונים ממשלתיים ברחבי העולם. Avaya הינה חברה מובילה בתחום ה-Video Conferencing , UC- Unified Communication, וה- NETWORKING.

Avaya Support הינו מרכז התמיכה המקיף של Avaya. באתר תוכלו למצוא שדרוגי תוכנה, פתרונות לתקלות, מאגר מידע, שאלות נפוצות ורישוי. הקליקו כאן לקבלת הסבר לשדרוגי תוכנה לכלל הציוד של Networking, Video, Voice and Unified Communication :Avaya.

הקלק כאן למצגת בפורמט PDF.

Avaya מציגה מערכת Contact Center (מוקד שירות) קלה לתפעול ובעלת אפשרויות מתקדמות. בשנים האחרונות הדרישות והציפיות של הלקוחות ממערכת תקשורת איכותית עלו באופן דרמטי, דרישות אלו מחייבות פיתוחים מגוונים ורחבים בעלי יכולות שלא היו קיימים קודם לכן בכדי לענות על הדרישות. עסקים חייבים להיות מסוגלים להגיב במהירות, ביעילות ובאופן מדויק ללקוחות שלהם ואין זה משנה באילו ערוצים או מדיות , לכן עסקים שרוצים לבדל עצמם ולהוביל שוק או פתרון, חייבים להיות מסוגלים לספק שירות מעולה ואיכותי, שירות מותאם לצרכים האישיים של לקוחות ולהיות נגישים סביב השעון עם יכולת להגיב במהירות וביעילות.

הפיתוח של Avaya נעשה בהתאם לדרישות הנ"ל ומהווה פתרון מקצה לקצה לעסקים שרוצים לבדל את השירותים שלהם ולספק פתרונות מתקדמים ללקוחות מרוצים.

מרכזיית Avaya IPOFFICE, בעלת 2 מערכות CALL CENTER.

  • מערכת קלה לתפעול מסוג IPOCC בעלת יכולות בסיסיות של CONTACT CENTER.
  • למערכת תמיכה בעד 125 נציגים ואפשרויות הרחבה עד 250 נציגים.
  • מערכת מתקדמת מסוגACCS בעלת יכולות מתקדמות של CONTACT CENTER.
  • למערכת תמיכה בעד 250 נציגים ואפשרויות הרחבה עד 400 נציגים.
  • המערכת תומכת בהתממשקות ל Experiance Portal, Avaya OneX Portal.
  • בעתיד המערכת תציע (ע"פ דרישה) תמיכה מלאה בעברית.
  • המערכות של Avaya קלות מאוד להתקנה ותפעול. בניית ה IVR מבוצעת ע"י בניית דיאגרמת בלוקים בתוכנת הניהול. המערכות נתמכות בגרסאות IP500v2 ואו IP OFFICE SERVER EDITION. המערכות תומכות בבניית קמפיין וחיוג מקובץ EXCEL.

הקליקו כאן להורדת מצגת מפורט בפורמט PDF.